lørdag 30. november 2013

Uke 48

Hei! 
Denne uken har jeg jobbet ettermiddag med skift 1. Vi har i flere måneder nå hatt tre utenlandske ingeniører på besøk, og denne uken var det vårt skift som skulle ha dem med. Jeg gikk i råmel og sement sammen med Pål, og mens han viste rundt og forklarte for en av ingeniørene gikk jeg rundene og rapporterte tilbake hvordan alt så ut. Dette gikk veldig fint og ser frem til å kunne begynne å gå alene, selvom det fortsatt er en trygghet i å ha en som 'passer på' hva jeg gjør. Jeg frisket også litt opp med å tegne flytskjema og forklare, i og med at det er veldig lenge siden jeg har gjort dette nå. De siste ukene har jo bare gått til å jobbe med prosjektet, så nå er det deilig å endelig være ferdig og kunne begynne å være ute igjen :)
-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar