mandag 14. oktober 2013

41

Hei! 
Denne uka har det vært høstferie, så da fikk jeg muligheten til å jobbe noen ekstra dager. 

Mandag og tirsdag jobbet jeg ettermiddag med skift 5. Denne dagen var vi veldig mange på skiftet, så for at ikke operatørene skulle ha med flere på opplæring ble vi veldig spredd, og jeg satt inne å kjørte møller sammen med Sondre begge dagene. Dette var noe som var veldig spennende og nytt for meg, siden jeg ikke har gjort det før. Disse dagene fikk jeg en bedre oversikt over alle prosessene, stein- og klinkertransport og møllekjørerens oppgaver. 

Lørdag og søndag jobbet jeg formiddag med skift 1. Begge disse dagene var jeg med Janne på laben. Nå begynner jeg å lære de fleste prøvemetodene, og når vi tar hvilke prøver. 

-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar